Raport Social
Media 2020

Wirus z realu nie powstrzymał digitalu, czyli omówienie najważniejszych wyzwań 2020 i wnioski na 2021

Landscape obecnych social mediów

Najważniejsze trendy 2020/2021

Odpowiedzi na palące problemy marketerów

Prognozy na 2021

Odezwij się jeśli chcesz poznać naszą ofertę One Social

Poznaj ofertę

Partnerzy

  • IAB

Czego nie zabrakło w raporcie?

  • checkIstotnych statystyk najważniejszych platform w Polsce
  • checkKomentarzy i prognoz ekspertów
  • checkPrzekrojowego podejścia, czyli połączenia kreacji i działań paidowych
  • checkSetek przykładów i praktycznych porad

Przedmowa Joanny Czekaj
i Marty Łysiak:

Nie będziemy udawać - jak wszystkich, rok 2020 mocno nas zaskoczył. Musieliśmy podejmować decyzje w warunkach, które nigdy nie były częścią żadnej symulacji. Na szczęście ludzie pracujący w digitalu mają we krwi elastyczność. Z jednej strony bliskie są nam strategie planowane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, z drugiej wiemy, że bez ich optymalizacji nie osiągniemy oczekiwanych wyników. W 2021 wkraczamy bogatsi o doświadczenie pracy podczas światowego kryzysu i społecznych rewolucji. Zebraliśmy dla Was nasze predykcje na najbliższe miesiące i przeanalizowaliśmy wyzwania, które stoją przed współczesnym specjalistą ds. social mediów. Nie mogło zabraknąć analizy branży e-sportu, TikToka czy zwyczajów konsumenckich Generacji Z. Poświęciliśmy też sporo miejsca wpływowi machine learningu na pracę agencji oraz modelom atrybucji.
Raport jest efektem pracy zespołów kreatywnych i ad-techowych, dzięki czemu kompleksowo podchodzi do tematów social mediów. Szczerze wierzymy, że w 2021 nie da się osiągnąć oczekiwanych wyników w inny sposób. Życzymy Wam przyjemnej lektury, otwartych głów i chwili spokoju - na tyle, na ile to w tej branży możliwe.

O autorach

SalesTube to E-commerce & MarTech Partner dla biznesu. Posiadamy tytuł Premium Facebook Marketing Partne-ra, który oznacza najwyższy poziom wtajemniczenia wynikający z jakości prowadzonych kont i wielkości naszych wydatków.

W 2018 roku nasz zespół paid social był pierwszym certyfikowanym zespołem w ramach egzaminów Facebook Blueprint w tej części Europy. Pracujemy bezpośrednio z wszystkimi największymi serwisami social media: Facebook, TikTok, Pinterest, Twitter, LinkedIn oraz dostawcami narzędzi (m.in. ROI Hunter, smartly.io). Budujemy przewagę konkurencyjną naszych Klientów, marek oraz agencji przez integrację kompetencji technologicznych, analitycznych oraz mediowych w ramach jednego procesu strategiczno -egzekucyjnego.

Labcon to multikompetencyjny zespół projektujący autentyczną komunikację i content, w który konsument sam chce się zaangażować. Jesteśmy agencją contentową inną niż wszystkie, wykorzystującą maksymalny potencjał kreatywny zakorzeniony w mediach, technologii i danych.

Spajamy w jedno kreację, social content, influencer marketing i PR, tworząc spójny brand experience i realne więzi w zdigitalizowanym świecie. Przygotowujemy rekomendacje przez pryzmat potrzeb konsumenta, a nie wąskiej specjalizacji. Jesteśmy agencją od komunikacji, która wciąga odbiorcę w świat marek we wszystkich kanałach i zmienia oblicze firm, tworząc ich relewantne historie adekwatne do cyfrowej transformacji.

Kontakt


SalesTube Sp. z o.o.
02-305 Warszawa
Ul. Aleje
Jerozolimskie 134
Eurocentrum - wejście gamma

Labcon Sp. z o.o.
02-305 Warszawa
Ul. Aleje
Jerozolimskie 134
5 piętro