Web analytics

Web analytics

Dedykowany zespół specjalistów zajmuje się m.in.:
  • poprawną implementacją wszystkich narzędzi (Google Tag Manager, Google Analytics, GAP, Double Click, Adobe,
    Webtrek, Exactag i wiele innych),
  • segmentacją użytkowników, która w przeciwieństwie do raportów tworzonych w GA może być automatycznie wykorzystana
    we wszystkich kanałach komunikacji,
  • modelami atrybucji – jako pierwsi w Polsce otrzymaliśmy dostęp do Data Driven Attribution w Double Click,
    tworzymy też własne modelowanie, które „docenia” nie tylko ostatni kanał na ścieżce zakupowej,
  • modelami scoringowymi – które przy wielu celach na stronie pozwalają poprawnie ocenić efektywność danego kanału komunikacji,
  • analizą danych – np. szukanie zależności w procesach zakupowych konsumentów
    na podstawie danych sprzedażowych zebranych z bazy CRM.

 


Pod opieką ekspertów
Sylwia Chmielewska-Fryze

Sylwia Chmielewska-Fryze

Chief Operation Officer czytaj więcej
Magdalena Niewiadomska

Magdalena Niewiadomska

Head of Intelligence Division czytaj więcej
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.