Audyt pozycjonowania

Audyt pozycjonowania

1. Czym jest audyt pozycjonowania?

2. Kiedy potrzebujesz audytu pozycjonowania?

3. Co bada dobrze wykonany audyt pozycjonowania?

4. Dlaczego audyt pozycjonowania jest ważny?

5. Jak przeprowadzamy audyt?

6. Co zawiera audyt pozycjonowania?

7. Jakie korzyści daje audyt pozycjonowania?

8. Odbiorcy audytów

9. Jak często wykonywać audyt?

1. Czym jest audyt pozycjonowania?

Masz wątpliwości czy firma, której zlecasz pozycjonowanie swojej strony internetowej wykonuje swoje obowiązki prawidłowo? A może sam prowadzisz lub prowadziłeś działania SEO i nie jesteś do końca pewien, czy wszystko w tym zakresie robisz dobrze? Nasi specjaliści przygotują dla Ciebie audyt pozycjonowania, czyli dokument, w którym jasnym i czytelnym językiem opiszą wszystkie najważniejsze błędy optymalizacyjne i techniczne Twojej  witryny. Do każdego elementu szczegółowo przygotują rekomendację zmian w tym zakresie. Głównym celem audytu jest szczegółowy opis aktualnej sytuacji witryny w kontekście prowadzonych działań SEO.

2. Kiedy potrzebujesz audytu pozycjonowania?

Od kilku miesięcy współpracujesz z firmą SEO i nie widzisz na swojej stronie żadnych efektów? Spadł Ci ruch po aktualizacji algorytmu, a twoja firma SEO nie wie jak poradzić sobie z tym problemem? Nie możesz sobie pozwolić na czekanie. Audyt pozycjonowania, przygotowany przez naszych specjalistów, pomoże Ci w sprawdzeniu, jakie działania w zakresie SEO są robione na Twojej witrynie w sposób nieprawidłowy. Oprócz tego jesteśmy w stanie pomóc Ci również w sytuacji gdy:

  • twój obecny serwis jest mało widoczny w sieci,

  • budujesz lub modyfikujesz nową stronę internetową swojej firmy,

  • chcesz poznać przyczynę, dlaczego Twoja konkurencja pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania Google,

  • otwierasz sklep internetowy i chcesz, aby od początku oferowane przez Ciebie produkty trafiały do jak największej grupy osób,

  • chcesz poznać obecne funkcjonalności i większe możliwości rozwoju swojej strony,

  • ruch na Twojej stronie niespodziewanie spadł, tym samym przestała być widoczna w Google, a Twoja firma SEO nie wie, jak sobie z tym poradzić,

3. Co bada dobrze wykonany audyt pozycjonowania?

  • jakość zamieszczonych linków na stronie,

  • złożoność i strukturę meta tytułów i opisów,

  • poprawność dobranie słów kluczowych,

  • strukturę poziomu nagłówków,

  • jakość treści na stronie,

  • poprawność opisów grafik,

  • jakość linków - zewnętrznych i wewnętrznych,

  • zgodność kodu strony ze standardami webowymi,

  • szybkość ładowania serwisu,

  • obszar zmian wprowadzanych i rekomendowanych przez obecna agencję SEO,

4. Dlaczego audyt pozycjonowania jest ważny?

Przeglądarka Google to dynamiczne środowisko, w którym najważniejsze zasady wyszukiwania zmieniają się z miesiąca na miesiąc. Bardzo ważna staje się przy tym dobra znajomość najnowszych wymogów wyszukiwarki. Audyt pozycjonowania jest istotny, bowiem pozwala szybko sprawdzić obecny stan Twojej witryny w zakresie obecnie prowadzonych na niej działań SEO. W skład naszego zespołu wchodzą profesjonaliści, którzy nieustannie poszerzają swoją wiedzę, uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach międzynarodowych SEO. Po dokładnej analizie struktury strony nasi eksperci stworzą profesjonalną rekomendację elementów wymagających poprawy. Dzięki naszemu audytowi dowiesz się, czy obecnie pracująca dla Ciebie firma pozycjonująca dobrze wykonuje swoją pracę. Jeśli nie - będziesz wiedział, że należy zakończyć z nimi współpracę.

5. Jak przeprowadzamy audyt?

Prace nad audytem rozpoczynamy po otrzymaniu wszystkich niezbędnych danych do strony tj. dostępu do analityki, CMS strony oraz uzyskaniu materiałów (posiadanych raportów z obecnej firmy pozycjonującej, zakresu stworzonego na stronę contentu, pozyskanych linków), jak również po obszernej analizie serwisu i przeprowadzeniu wywiadu z Klientem. Nasi specjaliści przygotowują od ok. 5-10 stron dokumentu, zawierającego przeanalizowane najważniejsze aspekty serwisu. Podczas spotkania z Klientem dokładnie go analizują i omawiają.

6. Co zawiera audyt pozycjonowania?

Dokument zawiera najważniejsze elementy, dotyczące kondycji Twojej strony. Analizujemy obecnie otrzymywane raporty z firmy, która zajmuje się SEO. Oceniamy zasadność i rentowność działań z Twojej branży. Nasi specjaliści przystępnym dla Klienta językiem przygotują rekomendację zmian w zakresie najważniejszych elementów na stronie oraz określają działania, które są obecnie prowadzone nieprawidłowo w zakresie pozycjonowania witryny.

7. Jakie korzyści daje audyt pozycjonowania?

Kolejnymi, oprócz sprawdzenia swojej firmy pozycjonującej, elementami wynikającymi z przeprowadzenia dokładnego audytu pozycjonowania strony będą:

  • wsparcie aktualnie prowadzonych działań SEO,

  • pomoc w wyborze agencji SEO,

  • weryfikacja zasadności i efektywności prac związanych z pozycjonowaniem,

  • odkrycie i usunięcie błędów technicznych,

  • analiza słabych elementów technicznych witryny,

  • polepszenie szybkości ładowania serwisu,

  • usprawnienie i większy komfort użytkowania stron,

  • zwiększenie konwersji,

  • wzrost widoczności i ruchu na stronie,

8. Odbiorcy audytów

Zbiór danych, przygotowanych i zebranych w profesjonalnym audycie pozycjonowania, jest dla wielu właścicieli stron internetowych cenną bazą informacji na temat poprawności działań prowadzonych na ich stronie przez firmę pozycjonującą. Oprócz nich z wiedzy zawartej w audycie mogą skorzystać również:

  • firmy deweloperskie zlecające opiekę SEO nad swoimi projektami,

  • właściciele sklepów internetowych,

  • web developerzy, programiści wdrażający poprawki,

  • właściciele firm,

9. Jak często wykonywać audyt?

Zdaniem ekspertów powinniśmy podjąć takie działanie każdorazowo, kiedy mamy podejrzenia co do jakości prowadzonych na naszej witrynie działań SEO. Jeżeli nie widzimy przez kilka miesięcy, żadnych widocznych efektów, należy skorzystać z audytu pozycjonowania. Nasi specjaliści pomogą Ci zbadać kondycję Twojego serwisu i odnajdą jego najważniejszy problem.


Pod opieką ekspertów
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami!
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.