SEO+UX

SEO+UX

1. Na czym polega oferta SEO+UX??

2. Jakie strony wymagają współpracy SEO i UX?

3. W jakim celu łączymy działania SEO i UX?

4. Dlaczego potrzebujemy korelacji działań SEO i UX?

5. Ile kosztują działania SEO i UX?

6. Jakich efektów można się spodziewać po optymalizacji strony wedle wytycznych SEO i UX?

7. Działania SEO+UX to początek dużej konwersji ze wszystkich kanałów promocji!

1. Na czym polega oferta SEO+UX??

Każdy kto poważnie myśli o swoim internetowym biznesie wie, że podstawowymi czynnikami, które mają wpływ na wysoką konwersję są: widoczność w wyszukiwarce, wysokiej jakości ruch organiczny, a także bezproblemowe poruszanie się po stronie internetowej, prowadzące do finalizacji zakupów bez uprzedniego porzucenia koszyka. Niestety jednak, wiele stron internetowych nie posiada ani odpowiedniej optymalizacji strony z punktu widzenia SEO, ani odpowiedniej nawigacji i użyteczności, która umożliwia swobodne poruszanie się po niej użytkowników. Kupujący porzucają koszyk, ponieważ gubią się na stronie, tak samo jak gubi się na niej robot Google. Należy pamiętać, że nieczytelna strona dla użytkownika, to nieczytelna strona dla robota. Błędy te prowadzą to do niechybnej katastrofy, która pogrążyła już niejeden e-commerce.

Na szczęście na ratunek nadchodzi oferta SalesTube, łącząca w sobie działania SEO i UX. Co to dokładnie znaczy? Zestawiając ze sobą korelacje dwóch zespołów, poddamy Twoją stronę internetową działaniom SEO, które przełożą się na ruch, a dział UX ruch ten przełoży na konwersję.

Cel działań SEO: optymalizacja architektury witryny, zwiększenie ruchu organicznego, pozyskanie targetowanego ruchu z wyszukiwarek przez optymalizację struktury witryny, treści oraz pozyskanie sygnałów zewnętrznych.

UX cel: angażowanie użytkowników - potencjalnych klientów, zwiększenie celów biznesowych przez zminimalizowanie elementów rozpraszających, zwiększanie efektywności sprzedaży, poprawienie przejrzystości strony, zwiększenie potrzeby zakupowej.

2. Jakie strony wymagają współpracy SEO i UX?

  • sklepy e-commerce,

  • platformy lead generation,

  • usługi on-line,

  • agregatory e-commerce.

3. W jakim celu łączymy działania SEO i UX?

Dla znacznej większości e-commerce najważniejszym źródłem ruchu jest ruch organiczny. Dlatego kluczowym jest odpowiednia optymalizacja SEO i zwiększenie widoczności w wyszukiwarce. Skutkuje to podniesieniem zaufania wobec brandu, a także umocnieniem jego pozycji w świadomości potencjalnych klientów. Jednak duża widoczność i zainteresowanie brandem to dopiero pierwszy przystanek na całej ścieżce Customer Journey. Warto zatem prześledzić wszystkie kroki, które musi przejść klient zanim zakupi nasze produkty.

Aby dowiedzieć się, czym jest oferta SEO+UX należy spojrzeć na stronę internetową z punktu widzenia użytkownika. Celem działań jest zatem nie tylko dotarcie do jak największej ilości potencjalnych użytkowników, ale również dostosowanie narzędzia zakupowego - czyli Twojej strony internetowej - do potrzeb i wymagań Twoich potencjalnych klientów. Nie można dopuścić, by poszczególne kanały, przez które będzie musiał przejść nasz kupujący, były ze sobą powiązane w nielogiczny sposób bądź by cała ścieżka zakupowa okazała się dla niego zbyt długa czy niezrozumiała. Wszystkie wymienione czynniki działają tylko na Twoją niekorzyść, co w większości przypadków kończy się porzuceniem koszyka, a tym samym zniechęceniem klienta do naszego brandu. Wniosek nasuwa się sam: źle zoptymalizowana strona to brak użytkowników i działanie na niekorzyść jej wizerunku.

Budowa strategii marki oparta na Customer Journey bezwzględnie poprawi jakość i odbiór Twojej strony w oczach potencjalnych klientów. We współpracy z Tobą jesteśmy w stanie usprawnić ścieżkę zakupu tak, by nikomu nie sprawiała ona problemów. Nasze działania są na tyle przemyślane i skuteczne, że potrafimy wpłynąć na to, w które elementy na Twojej stronie internetowej użytkownik kliknie. Przez co pomożemy mu skutecznie przeprowadzić użytkownika przez całą ścieżkę zakupową aż do procesu jej finalizacji.

Zadowolony użytkownik/klient to osoba, która napewno do nas wróci i poleci nasze usługi swoim przyjaciołom. Długofalowa strategia Customer Journey jest czynnikiem znacząco wpływającym na budowanie silnej i rozpoznawalnej marki.

4. Dlaczego potrzebujemy korelacji działań SEO i UX?

Aby poprawnie przeprowadzić nasze działania wykorzystujemy takie narzędzia jak:

SEO

  • Semstorm

  • Senuto

  • Search Metrics

  • Sem Rush

  • Ahrefs

  • Search Console

UX

  • Google Analytics

  • Adobe XD

  • Hotjar

  • Crazyegg

  • Yandex.Metrica

  • Optimizely

narzedzie używane w SEO + UX

5. Ile kosztują działania SEO i UX?

Każdy klient to dla nas zupełnie nowa historia. Różne branże wymagają indywidualnego spojrzenia na stronę internetową. Nie bez znaczenia jest również jej wielkość i ruch, a także specyfika popełnianych błędów. Należy pamiętać, że na cenę usługi składają się koszty dwóch działów - SEO i UX.

6. Jakich efektów można się spodziewać po optymalizacji strony wedle wytycznych SEO i UX?

Dobrze wykonane działania UX to gwarant zwiększenia transakcji na Twojej stronie internetowej, a zatem optymalne wykorzystanie ruchu doprowadzonego z działań SEO o wysokim stopniu konwersji. Jeżeli w poważny sposób myślisz o swoim biznesie i chcesz być lepszym od konkurencji, a także chcesz wciąż rozwijać swoją firmę i szukać nowych skutecznych rozwiązań, powinieneś zainwestować w działania SEO+UX. Co konkretnie możesz zyskać?

  • Strona staje się odporna na zmiany w algorytmie Google pod kątem jakościowym (m.in Panda, Phantom, Fred),

  • Jest lepiej rozumiana i indeksowana przez roboty wyszukiwarek,

  • Trafia do niej więcej potencjalnych klientów z bezpłatnych wyników wyszukiwania,

  • Dużo więcej sprzedaje - osiąga większą wartość sprzedaży z ruchu organicznego (zwiększa wartość koszyka).

  • Możesz znacznie zwiększyć zaangażowanie użytkowników.

  • Nasze działania pozwolą Ci podnieść ilość powracających do Twojej strony użytkowników.

7. Działania SEO+UX to początek dużej konwersji ze wszystkich kanałów promocji!

Jeżeli myślisz naprawdę poważnie o swoim biznesie, to na pewno inwestujesz w różne kanały promocji. Facebook, kampanie AdWords, mailing, afiliacja - działania te nigdy nie będą konwertować, jeżeli Twoja strona nie będzie dobrze skonstruowana pod kątem User Experience i SEO. Wyczerpujący content, optymalizacja techniczna, jasna ścieżka zakupowa to podstawa, aby osoby, które dotrą do tej strony pomyślnie przeszły proces zakupowy. Dlatego jeżeli w końcu chcesz zacząć zarabiać, skorzystaj z korelacji działań SEO+UX!

Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.