Współpraca z blogerami

Współpraca z blogerami

1. Jak wygląda współpraca z blogerami?

2. Co zyskujemy pracując z blogerami?

3. Jakie obszary działań najczęściej wykorzystujemy podczas pracy?

4. Jak wyszukujemy blogerów do współpracy?

 

1. Jak wygląda współpraca z blogerami?

Współpracując z blogerem, opieramy się w dużym stopniu na komunikacji mailowej. Głównym celem jest nawiązanie relacji z naszym potencjalnym opiniodawcą, namówienie go do wzięcia udziału w projekcie, a także załatwienie szeregu kwestii formalnych z tym związanych. Im lepiej prowadzona jest komunikacja, tym współpraca może okazać się bardziej sprawna i owocna.

Jednak na tym nasza praca się nie kończy. Ustalamy z blogerem jego preferencje, dotyczące recenzowanego produktu, a także czuwamy nad powstającym tekstem. Bloger zawsze może liczyć na naszą edytorską pomoc podczas budowy tekstu.
 

2. Co zyskujemy pracując z blogerami?

  • prezentacja usług/produktów szerokiej grupie potencjalnych klientów,

  • dzięki recenzjom generujemy ruch na stronę klienta,

  • wywołanie buzzu wokół nowych produktów/usług,

  • wsparcie akcji w innych kanałach (Facebook, Instagram, itp.),

  • wygenerowanie wiarygodnej oceny produktu Lidera Opinii.

3. Jakie obszary działań najczęściej wykorzystujemy podczas pracy z blogerami

Prowadząc działania z blogerem, skupiamy się w dużym stopniu na współpracy w zakrese przygotowania wysokiej jakości recenzji publikowanych na blogach. Blogerzy zawsze mogą liczyć na naszą pomoc podczas budowania tekstu. Podpowiadamy, jaką strukturę powinien posiadać, a także jak go kreować, by każdy użytkownik mógł szybko dotrzeć do interesujących go informacji. W ten sposób użytkownicy czytający recenzje, mogą łatwo dotrzeć do produktów, które znajdują się w ich zakresie preferencji zakupowych.

4. Jak wyszukujemy blogerów do współpracy

Za pomocą profesjonalnych narzędzi jesteśmy w stanie przygotować listę aktywnych w sieci blogerów. Po przeprowadzeniu selekcji wybieramy najbardziej wartościowe blogi, których parametry techniczne i wizerunkowe spełniają oczekiwania nasze i naszych klientów. Selekcja techniczna to jednak nie wszystko. Skupiamy się również na jakości merytorycznej blogów. Interesują nas jedynie ci recenzenci, którzy w opiniach przedstawiają rzetelny obraz produktów, są w swojej dziedzinie ekspertami, a także ich opinia jest ważna dla potencjalnych klientów. Jedynie w ten sposób możemy budować wizerunek naszych klientów jako liderów w danej branży.

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami!
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.