Kary Google

Kary Google

1. Na czym polegają kary nakładane przez Google na strony www?

2. Jak rozpoznać ban nałożony przez Google?

3. Jak wygląda zdejmowanie kary od Google?

4. Konsekwencje kar od Google

5. Jak unikać banów od Google ?

 

1. Na czym polegają kary nakładane przez Google na strony www?

 

Ze względu na coraz częściej pojawiający się w internecie spam oraz tworzone zaplecza linków, Google dokładniej aktualizuje swoje algorytmy. Wszystkie serwisy, które nie przestrzegają panujących wytycznych powinny spodziewać się konsekwencji w postaci kary ręcznych lub filtrów. Kary dotykają strony z dużą ilością linków czy nieadekwatnymi treściami. Masz problem z banem od Google? Nie wiesz co się stało z Twoją stroną internetową? Zgłoś się do nas! Pomożemy Ci zlokalizować problem i sprawdzić, dlaczego Google nałożył na Twój serwis karę.

 

W dobie rozwijającycych się algorytmów, możemy rozróżnić dwa rodzaje kar Google:

 

  • ręczne – informacja o ukaraniu strony pojawia się tylko w Google Search Console,  po interwencji ban może być szybciej zdjęty ze strony,

  • algorytmiczne –  trudniejsze do wykrycia, nakładany autmoatycznie i nie zostajemy o nim poinformowani, potrzeba dokładnej analizy problemu by wykryć jego nałożene przez Google,

 

2. Jak rozpoznać ban nałożony przez Google?

 

Dokonując analizy strony oraz wykorzystując operatory wyszukiwania, nasi specjaliści dowiedzą się, jaka kara została nałożona na Twoją stronę przez Google. Po odpowiednim zastosowaniu funkcji operatorów dostaniemy informację, ile oraz jakie podstrony Google posiada w swoim indeksie. Jeżeli po wpisaniu tej frazy, Twoja strona oraz podstrony pojawią się w wynikach wyszukiwania to wtedy możemy być pewni, że nie mamy nałożonego na stronę bana przez Google. W sytuacji natomiast, gdy wyszukiwarka nie zwróci nam żadnego wyniku mamy pewność, że domenę dotknęła kara w postaci bana. Nasi specjaliści zajmą się w takiej sytuacji Twoim serwisem i przygotują do niego odpowiednie rekomendacje działań. Do każdej zgłoszonej sytuacji zawsze podchodzimy indywidualnie - kary nakładane przez Google traktujemy priorytetowe w trosce o dobro Klienta.

 

3. Jak wygląda zdejmowanie kary od Google?

 

  • identyfikacja problemu (audyt SEO),

  • usunięcie szkodliwych czynników,

  • wysłanie prośby o zdjęcie bana/filtra,

  • oczekiwanie na odpowiedź Google (nawet kilka miesięcy),

 

Tymi wszystkimi aspektami, zajmują się nasi specjaliści. Pomogą Ci w sprawdzeniu problemu, jaki posiada Twoja witryna oraz ustaleniu powodu nałożenia na Twoją stronę kary

od Google.

 

4. Konsekwencje kar od Google

 

Strony, które miały w przeszłości bana, posiadają „negatywną historię”, przekłada się to na utrudnione pozycjonowanie witryny. Google bardziej przychylnie patrzy na strony z „czystą kartą” i takie umieszcza wyżej w wynikach wyszukiwania. Kary Google mogą dotykać całą witrynę, jak również tylko ich części. W przypadku kar związanych z algorytmem należy sprawdzić źródło problemu i w miarę możliwości je naprawić oraz czekać na zmiany w algorytmie Google. Zadaniem naszych specjalistów jest wyeliminowanie słabych elementów Twojej strony oraz jak najszybsze naprawienie wszystkich istotnych aspektów, które były odpowiedzialne za nałożenie kary.

5. Jak unikać banów od Google?

Należy pamiętać, że istnieje wiele sposobów na wyświetlanie Twojej strony internetowej wysoko w wynikach wyszukiwania. Nie wszystkie okazują się jednak dobrze postrzegane przez algorytmy Google. Należy zwracać uwagę na prowadzone działania SEO w tym zakresie, poziom rzetelności oraz odpowiedni sposób rozliczeń. Coraz więcej agencji częściej praktykuje nieuczciwe działania. Jeżeli masz wątpliwości co do prowadzonych działań SEO przez swoją agencję, zgłoś się do nas! Przeprowadzona analiza serwisu oraz wykonany i wdrożony przez nas audyt SEO pomoże Twojej witrynie!  

 

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami!
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.