Remarketing

Remarketing

Relewantny komunikat

Kluczem do skłonienia użytkownika do zakupu jest właściwe dopasowanie komunikatu do jego potrzeb, doświadczeń i możliwości. Dlatego tworząc kampanie wprowadzamy segmentacje, która polega nie tylko na implementacji kodów, ale również wykorzystanie tego na kreacji.

Wspólny Capping

Dbamy o komfort użytkownika. Wykorzystujemy jeden capping na wszystkich powierzchniach. W ten sposób nie doprowadzamy do sytuacji, w której internauta czuje się osaczony przez markę i zniechęca się do niej, postrzegając ją jako coś, czego nie może się pozbyć.

Dynamiczne Kreacje

Wykorzystujemy DoubleClick Studio do budowania kreacji dynamicznych, co pozwala na tworzenie bardziej efektywnego przekazu. Kreacje nie są opracowywane wyłącznie pod katem oferty, z którą zapoznał się użytkownik na stronie firmy, ale uwzględniając jego pełen profil – doświadczenie z marką, historie zakupów.

 

Kompleksowy remarketing

Nie ograniczamy się do kilku narzędzi. Stosujemy wiele form remarketingowych. Remarketing standardowy, remarketing dynamiczny, remarketing w aplikacjach mobilnych, w wyszukiwarce i remarketing wideo.

Holistyczne podejście

Nasza strategia remarketingowa obejmuje wszystkie kanały dotarcia, od emisji display, po zakup rtb. Dzięki temu pozwalamy Twojej firmie budować relacje z potencjalnym klientem w sposób całościowy, a nie fragmentaryczny.

Strategia 3T

Testuj, testuj i jeszcze raz testuj. Zgodnie z tą zasadą testujemy nie tylko różne scenariusze list remarketingowych, ale także scenariusze kreacji i komunikaty reklamowe.


Pod opieką ekspertów
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.