Planowanie i zakup mediów

Planowanie i zakup mediów

Digitally Driven Experience  - Wywodzimy się z Digitalu

Digital jest sercem naszego myślenia o komunikacji i planowaniu mediów. Tradycyjne domy mediowe wywodzą się z mediów off-line i wciąż uczą się Digitalu. Nasz model planowania i kupowania mediów jest ściśle podporządkowany potrzebom rynku i oczekiwaniu naszych Klientów.

Media Service - 100% kompetencji bez outsourcingu usług poza nasze struktury

Planowanie, optymalizacja oraz zakup kampanii we wszystkich mediach off-line oraz on-line w jednym miejscu.

  1. Zespół

    60 specjalistów z dziedziny planowania i zakupu mediów pracujących w multidyscyplinarnych zespołach. Wśród naszych pracowników posiadamy specjalistów z doświadczeniem pracy po stronie Klienta, mediów jak i największych sieciowych domów mediowych. Taki zakres kompetencji pozwala oferować nam najwyższej jakości zespół osób do współpracy.

  2. Narzędzia

    Posiadamy wszystkie niezbędne standardy rynkowe pozwalające na prawidłowe prowadzenie kampanii naszych Klientów. Dodatkowo inwestujemy w narzędzia autorskie pozwalające na jeszcze większą optymalizacje inwestycji naszych Klientów w media.

  3. Modelowanie Ekonometryczne

    Prowadzimy zaawansowane modelowania ekonometryczne automatyzując ich tworzenie, optymalizując czas ich powstawania oraz precyzyjnie odpowiadamy na pytania jaki kanał komunikacji działa najlepiej i gdzie nasi Klienci maja najwyższe zwroty z inwestycji.

  4. Dzielenie się wiedzą

    W bardzo szybko zmieniającym się świecie mediów i komunikacji dla naszych Klientów świadczymy szeroki wachlarz szkoleń pogłębiających ich wiedzę mediową.

  5. Niezależność

    Jesteśmy niezależnym podmiotem pozwalającym nam budować strategie i plany mediowe podporządkowane stricte pod cele i wyniki biznesowe naszych Klientów.

  6. Warunki zakupowe

    Dzięki umowie partnerskiej z największą strukturą negocjacyjną na rynku polskim - GroupM w mediach off-line oferujemy bardzo atrakcyjne warunki zakupowe. Jeżeli chodzi o Digital to nie mamy konkurencji, a barierą dla nas mogą być tylko i wyłącznie sieciowe uwarunkowania nie pozwalające złożyć oferty kosztowej.

  7. Rynki zagraniczne

    Dzięki naszym kompetencjom w mediach Digitalowych oraz umowom partnerskim z podmiotami zagranicznymi, jesteśmy w stanie świadczyć usługi planowania i zakupu mediów praktycznie w każdym zakątku Świata.

  8. Obsługa w modelu 360 stopni

    Będąc członkiem Group One i mając możliwość korzystania z portfolio oraz kompetencji całej grupy możemy integrować cały proces komunikacji w mediach, łącząc strategię + kreację + media.


Pod opieką ekspertów
Sylwia Chmielewska-Fryze

Sylwia Chmielewska-Fryze

Chief Operation Officer czytaj więcej
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.