Audyt kategoryzacji i atrybutyzacji

Audyt kategoryzacji i atrybutyzacji

W sklepach posiadających rozbudowany i bardzo szeroki asortyment, towary mogą się znajdować w setkach podkategorii.
Do ich opisu mogą służyć tysiące atrybutów. Niestety czym jest ich więcej, tym mniej funkcjonalny jest cały system. Odpowiednio przygotowany przez naszych specjalistów audyt wykaże elementy, które dobrze się sprawdzają oraz te, które należy usprawnić. Początkowa wartość nawet 1000 " niezbędnych podkategorii", może spaść do 600 naprawdę potrzebnych i użytecznych.


Pod opieką ekspertów
Maciej Idzikowski

Maciej Idzikowski

Business Intelligence Director czytaj więcej
Maciej Laska

Maciej Laska

Head of IT development czytaj więcej
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.