Strategia marki

Strategia marki

Strategia marki definiuje to, czym ma ona być. Od stategii zależy, jak odbierają Cię Twoi klienci oraz na jakim poziomie budują przywiązanie do Twojego brandu. Wiemy, że wypracowanie rozsądnej strategii jest potrzebne zawsze i każdemu, ponieważ realnie przekłada się na obroty, a więc i zyski. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc

Co nas wyróżnia?
  1. Doświadczenie

    Wiedza jaką mamy na temat strategii marki, nie opiera się wyłącznie na teoretycznych założeniach. W naszym portfolio mamy klientów i ich marki, którym pomogliśmy, ale i brandy, które stworzyliśmy sami. Bogate doświadczenie doprowadziło nas do pełnego zrozumienia procesu kształtowania wizerunku marki. Wiemy co robić, aby strategia była efektywna i efektowna.

  2. Indywidualne podejście

    Każda firma jest inna. Dlatego aby stworzyć skuteczną strategię, konieczne jest indywidualne podejście do marki. Przed przystąpieniem do pracy zawsze zapoznajemy się ze specyfiką firmy, prowadzonych przez nią usług lub oferowanego produktu, z marzeniami i celami jej właścicieli, z wartościami, na których im zależy.

  3. Analityczne podejście

    Parafrazując znany cytat z Ernesta Hemingwaya: żadna firma nie jest samoistną wyspą. By poznać rzeczywistą pozycję marki, uwzględniamy sytuację rynkową, poznajemy działania konkurencji i potrzeby potencjalnych klientów. To sprawia, że rozwiązania, które proponujemy, w rzeczywisty sposób odpowiadają na potrzeby naszych Klientów.

  4. Kreatywne podejście

    Krytycznym punktem tworzenia strategii marki jest opracowywanie konceptów strategicznych. Wielką sztuką z kolei jest umiejętność przełożenia ich na język komunikacji. Żadna strategia nie obroni się bez skutecznej i atrakcyjnej kreacji. Dlatego nasi stratedzy współpracują na bieżąco z pracownikami kreatywnymi, dzięki czemu przygotowywane przez nas strategie wyróżniają się pomysłowością, są praktyczne i użyteczne.

  5. Znajomość mediów

    Dzięki wsparciu Group One mamy dostęp do różnorodnych kanałów dotarcia do Twoich potencjalnych klientów. Nasi specjaliści rozumieją specyfikę każdego z tych kanałów, dlatego adekwatnie dostosują je do potrzeb Twojej firmy.


Pod opieką ekspertów
Kamil Wiszowaty

Kamil Wiszowaty

Chief Executive Officer czytaj więcej
Maciej Idzikowski

Maciej Idzikowski

Business Intelligence Director czytaj więcej
Sylwia Chmielewska-Fryze

Sylwia Chmielewska-Fryze

Chief Operation Officer czytaj więcej
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.