Strategia komunikacyjna

Strategia komunikacyjna

Chcesz, żeby Klient zapamiętał Twoją firmę? Potrzebujesz konsekwentnie prowadzonej strategii komunikacyjnej. Polega ona na skrupulatnym zaplanowaniu działań komunikacyjnych z dużym wyprzedzeniem. To równie trudne w przypadku nowych firm, które nie funkcjonują w ogóle w świadomości klientów, jak i tych, których charakter jest bardzo określony, a z różnych powodów wymaga zmian lub odświeżenia. W jednym i w drugim przypadku chętnie pomożemy!

Co nas wyróżnia?
Analityczne podejście

Zanim zaczniemy planować przyszłość, skrupulatnie analizujemy dotychczasową komunikację marki, uwzględniając jej pozycję rynkową oraz działania konkurencji. Dzięki temu nasze działania są mocno osadzone w rzeczywistości.

Racjonalne wyznaczanie celów

Po zdiagnozowaniu grupy docelowej i miejsca marki na rynku w porozumieniu z Tobą wyznaczymy cele strategiczne, a następnie pomniejsze, które doprowadzą nas do sukcesu. Uporządkowanie ich jest bardzo ważne, bo pozwala realizować plan krok po kroku i utrzymać spójność marki, niezbędną do jej właściwego odbioru przez Klientów.

Analiza szans i zagrożeń

Każda marka ma swoje mocne i słabe strony. Właściwe ich rozpoznanie umożliwia skuteczne prowadzenie komunikacji. Pozwala świadomie kształtować jej wizerunek i zniwelować potencjalne zagrożenia lub przygotować się na ich odparcie. Dlatego powierzając nam komunikację swojej firmy, wyposażasz się nie tylko w plan działań, ale też plany awaryjne.

Znajomość mediów

Dzięki wsparciu Group One mamy dostęp do różnorodnych kanałów dotarcia do Twoich potencjalnych Klientów. Nasi specjaliści rozumieją specyfikę każdego z tych kanałów, dlatego adekwatnie dostosują i wykorzystują je do potrzeb komunikacyjnych Twojej firmy.


Pod opieką ekspertów
Kamil Wiszowaty

Kamil Wiszowaty

Chief Executive Officer czytaj więcej
Sylwia Chmielewska-Fryze

Sylwia Chmielewska-Fryze

Chief Operation Officer czytaj więcej
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.