Kreacja performance

Kreacja performance

Celem marketingu performance jest efektywność, a więc zadaniem kreacji w tym podejściu jest skierowanie potencjalnego klienta do miejsca rozpoczęcia procesu sprzedaży, czyli na landing page lub wprost do sklepu. Zależy Ci na skuteczności? To rozwiązanie dla Ciebie.

Co nas wyróżnia?
Planowanie

Koncentrujemy się na wyborze partnerów pod kątem efektywności. Planowanie pozwala nam poszerzać działania sprzedażowe o kolejnych partnerów, wybierać optymalne modele rozliczeniowe i wprowadzać skuteczne systemy motywacyjne.

Doświadczenie

Wiele lat doświadczeń i analizy ludzkich zachowań i reakcji, ale także śledzenie najnowszych trendów daje nam wiedzę o tym, jakie kreacje przygotowywać, żeby były skuteczne marketingowo.


Pod opieką ekspertów
Sylwia Chmielewska-Fryze

Sylwia Chmielewska-Fryze

Chief Operation Officer czytaj więcej
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.