Programmatic Buying

Programmatic Buying

Co nas wyróżnia?
  1. Realizacja kampanii o różnych celach marketingowych

    W zależności od potrzeb Klienta, realizujemy kampanie ukierunkowane na realizację różnych celów marketingowych: branding, wzmocnienie wizerunku marki, wsparcie sprzedaży czy lead generation.

  2. Integracja narzędzi

    Wykorzystujemy zintegrowane platformy zakupowe, adservingowe oraz analityczne. Dzięki temu reklamodawcy mają bezpośredni dostęp do danych ‘real time’. Scentralizowany dostęp do wszystkich narzędzi pozwala znacznie sprawniej i efektywniej zarządzać kampaniami.

  3. Optymalizacja real-time

    Stosujemy technologie, które optymalizują kampanie zgodnie z założonymi celami w czasie rzeczywistym. Mamy codzienny wgląd do najważniejszych wskaźników. Dzięki temu reagujemy natychmiastowo i optymalizujemy prowadzą kampanię bez zbędnej zwłoki.

  4. Widzialność reklam

    Zawsze dbamy o to, aby kampanie naszych reklamodawców były dobrze widoczne. Potrafimy targetować reklamy w taki sposób, żeby zostały dostrzeżone przez znacznie większą liczbę odbiorców niż zakładają progi procentowe w danej grupie docelowej.

  5. Dostęp do danych zewnętrznych dostawców

    Informacje o użytkownikach dostarczane przez naszych partnerów pozwalają nam kategoryzować ich w grupy docelowe, do których adresujemy odpowiednio dopasowaną, precyzyjną komunikację.

  6. Zaawansowane możliwości dotarcia do grup docelowych

    Precyzyjne możliwości targetowania pozwalają nam trafić z przekazem do osób, które znajdują się w określonej grupie docelowej.

  7. Skuteczny remarketing

    Wykorzystujemy dane naszych klientów, aby wrócić z przekazem reklamowych do obecnych klientów. Realizujemy także kampanie remarketingu dynamicznego, które pozwalają dotrzeć do klientów z reklamą dokładnie tych produktów, którymi byli zainteresowani lub oglądali w sklepie internetowym oraz produktów substytucyjnych lub komplementarnych, które także mogą być w polu ich zainteresowania.

  8. Kampanie video

    Emitujemy kampanie video u największych wydawców: Grupa WP, Onet RASP, Grupa Agora, Dailymotion oraz na platformach społecznościowych np. YouTube.

  9. YouTube TrueView

    Korzystamy z platformy TrueView, która jako jedyna wśród narzędzi dedykowanych programmatic, pozwala na zakup powierzchni wideo na YouTube. W tym modelu Klient płaci tylko za pełne obejrzenia reklamy oraz przejścia na stronę docelową.

  10. Bezpieczeństwo

    Dzięki zaawansowanym filtrom ‘Brand Safety’ dbamy, aby reklamy nie wyświetlały się przy niepożądanych przez Klienta treściach.


Pod opieką ekspertów
Sylwia Chmielewska-Fryze

Sylwia Chmielewska-Fryze

Chief Operation Officer czytaj więcej
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.