CRM

CRM

Im więcej wiesz o swoich klientach tym większą masz przewagę nad konkurencją.
Jeśli chcesz gromadzić wiedzę o konsumentach, pomożemy Ci wdrożyć odpowiedni system CRM
i dostosujemy komunikaty do wymagań i potrzeb Twoich klientów na różnych etapach procesu sprzedażowego.

Dlaczego warto z nami pracować?
  1. All in one

    Dzięki integracji danych offline & online oraz analizie w czasie rzeczywistym - stanowi silne wsparcie w kreowaniu efektywnych i efektownych strategii omnichannel marketing.

  2. Narzędzia

    Korzystamy z najlepszych rozwiązań na rynku. Doradzimy, który system jest najlepszy dla Twojego biznesu.

  3. Segmentujemy, analizujemy

    Naszym zadaniem jest dogłębne poznanie, kim jest klient, do którego chcemy dotrzeć.

  4. Patrzymy na pełny customer
    lifetime value

    Koszt konwersji nie jest dla nas wyznacznikiem do oceny efektywności prowadzonych działań. Patrzymy dużo głębiej, analizując wartość życiową klienta (CLV), czyli to jaką rzeczywistą wartość ma dla naszego biznesu dany klient. Na tej podstawie ustalamy odpowiednie segmenty, dopasowując strategie komunikacji.

  5. Jesteśmy partnerem
    dla Twojego biznesu

    Zapewnimy wsparcie w całym procesie od kreacji, po wysyłkę newsletterów, przygotowanie odpowiedniego contentu i optymalizację działań.


Pod opieką ekspertów
Sylwia Chmielewska-Fryze

Sylwia Chmielewska-Fryze

Chief Operation Officer czytaj więcej
Magdalena Niewiadomska

Magdalena Niewiadomska

Head of Intelligence Division czytaj więcej
Chcesz rozwinąć i zmaksymalizować swoje przychody?
Napisz do nas
Pozostałe usługi
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.