Sylwia Chmielewska-Fryze

Chief Operation Officer

W SalesTube odpowiada za kampanie, które przyczyniają się do realnego zysku i wzrostu każdego biznesu. Wspiera klientów w kompleksowej realizacji sprzedaży on-line.

Tworzyła i prowadziła z sukcesem kampanie dla największych polskich i globalnych firm, m.in. PKO Bank Polski, Netia, Credit Agricole, Tchibo, Groupon, Ergo Hestia, L’oreal, LOT, UPC.

Od 2013 roku Head of Performance Marketing & Mobile w Value Media. Założycielka sieci afiliacyjnej We Love Affiliate, generującej najlepsze wyniki w kampaniach swoich klientów oraz sieci We Love Mobile. Inicjatorka wprowadzania innowacyjnych rozwiązań reklamowych w obrębie digital media. Jest autorką m.in. pierwszego w Polsce podświetlanego mailingu, który podniósł wskaźnik Open Rate w kampaniach.  Prelegentka licznych konferencji branżowych. 

Powrót
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.