Magda Pobikrowska

Head of SEM

Z branżą mediową związana od 2011 roku. Doświadczenie w pracy z klientem zdobywała pracując w agencji PR. Od 2012 roku związana z domem mediowym Value Media. W swojej karierze współpracowała zarówno z największymi polskimi reklamodawcami, takimi jak Tchibo, Netia czy Neckermann, ale także aktywnie współuczestniczyła przy tworzeniu licznych mniejszych, rozliczanych za efekt kampanii dla branży m.in. deweloperskiej, finansowej, ubezpieczeniowej, informatycznej. 

Obecnie odpowiada za kilkuosobowy dział obsługujący klientów z branży finansowej, health&beauty, ubezpieczeniowej, turystycznej, e-commerce. W swoich kampaniach wykorzystuje potencjał i możliwości DoubleClick, szczególnie DoubleClick Search i DoubleBid Manager. Jej wysokie umiejętności są potwierdzone certyfikatami Google AdWords (GCP) i Google Analytics (GAIQ). Jako jedna z czterech osób w Polsce współtworzyła polską edycję programu Internetowe Rewolucje (szkolenia online)

Powrót
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - dowiedz się więcej.